Studie-ontwijkend gedrag... - Reisverslag uit Tomohon, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Studie-ontwijkend gedrag... - Reisverslag uit Tomohon, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Studie-ontwijkend gedrag...

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

20 Maart 2014 | Indonesië, Tomohon

Wekkertje ging weer om 06:30. Lekker even kunnen appen met mama en Shel. Ze hadden net Singstar gespeeld, dat is echt lang geleden! Ik wilde meteen toen ik wakker was even oefenen met pak Leo, maar na 3 stappen kreeg hij maagpijn. Goed, dan moest hij eerst maar even gaan ontbijten, haha. Hij zou me roepen als hij klaar was en tijd had om te oefenen. Ondertussen heb ik zelf ook maar ontbeten. Ook nog een keer gezegd dat hij het moet aangeven als hij tijd heeft, maar nee hoor. Hij zal vandaag wel geen zin gehad hebben… Daarna was pak Leo ineens weg, haha. Oké dan!
Ik heb tot 09:30 beneden gezeten om mijn geplande literatuurstudie voor me uit te schuiven, haha. Studie-ontwijkend gedrag heet dat geloof ik. Toen maar begonnen, maar het schoot niet echt op. Bij het zoeken van literatuur ben ik altijd heel snel afgeleid, vind het gewoon niet leuk. Om 13:00 ben ik even gaan lunchen en weer verder gegaan, maar ik kwam pas om 14:00 een beetje op gang. Nog wel een beetje met Dennis geappt tussendoor. En met mama, voor ze ging werken, haha.
Om 17:30 was ik het eigenlijk helemaal zat, maar ik moest van mezelf nog een uurtje doorgaan! De artikelen zijn op zich heel interessant, maar het zoeken en eruit filteren van wat nuttig is, is niet interessant en vooral heel irritant. Echt schandalig, hoe weinig ik vandaag eigenlijk heb gedaan…
Wel gezellig met Dennis gekletst tussendoor, haha. Was echt heerlijk, we spreken elkaar niet zo veel. Het zou weer 21 graden worden in Breda vandaag, lekker!
Om 18:30 ben ik gestopt en ik heb eigenlijk genoeg van het kijken naar het scherm van mijn laptop, maar ik moest Erick nog vragen om mijn vertaling van de gymoefeningen te checken. Moet wel eventjes, morgen is het namelijk al tijd voor de gym. Erick heeft maar een paar aanpassingen gemaakt, dus het meeste was al begrijpelijk Indonesisch! Joepie, haha. We praatten wat over de kinderen van Sayap Kasih. Hij vroeg hoe het met Nando ging, dat is zijn vriend. Hij zat schijnbaar altijd naast Erick in de kerk op zondag, haha. Erick heeft de kinderen al 1,5 jaar niet gezien, dus ik heb gevraagd of hij dan morgen misschien mee wil. Dat was goed. En ik mag een keer mee naar de ‘pig ranch’ van pak Leo, haha. Gezellig! Lekker biggetjes knuffelen, hihi. Waarschijnlijk weer een veel te geromantiseerd beeld, maar dat zien we dan wel weer. Lekker nog wat pisang goreng op en toen naar boven. Verder geappt met Dennis en wat blogs getypt. Toen maar eens gaan slapen, mijn laatste nacht alleen hier!

  • 02 April 2014 - 05:28

    Mama:

    Ach ja, dat hoort er ook wel eens bij! Je moeder kan er in ieder geval niet over zeuren,want die is ver weg..... Hihihi...
    Xxx

  • 03 April 2014 - 14:05

    Phil:

    Hoi meisje. je kunt wel zien dat Wifi is gerepareerd. Je verslagen stromen binnen. Ik zie het als een soort feuilleton. lekker lezen dus!
    Liefs XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 23392

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: