Just a normal day - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Just a normal day - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Just a normal day

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

13 Maart 2014 | Indonesië, Woloan Dua

Jaja, alweer vroeg opstaan! De wekker ging om 06:15, maar ik vond 7 uur vroeg genoeg om uit bed te rollen, haha. In de tussentijd wel eventjes geappt met mama en Dennis. De tijd gaat ook zo snel voorbij als je lekker aan het kletsen bent! Wilde het liefst nog langer blijven liggen, maar om 08:00 had ik een afspraak met broeder Han om wat vragen te stellen over Sayap Kasih en ik zou nog met pak Leo oefenen. Toen ik de gang op ging, hoorde ik hem al praten. Maar wel vanaf beneden! Hij was dus op eigen houtje al naar beneden gelopen. Oké prima, dan doe ik lekker rustig aan en oefenen we vanmiddag wel weer. Ik heb niet echt ontbeten, wilde een eitje bakken, maar ik hou niet van publiek als ik aan het koken ben. Dan gaat het gewoon altijd mis, haha. Ik heb dus maar wat thee op en een banaantje. Pannenkoeken maken zit er voorlopig niet in, want ik heb dus per ongeluk chocomel gekocht in plaats van gewone melk… Lekker slim bezig weer! Of zou je dan choco-pannenkoeken krijgen? Ik zou het kunnen proberen, haha.
Ik was een beetje vroeg bij broeder Han, we hebben wat gekletst en ik heb wat vragen gesteld over de organisatie en financiële zaken van Sayap Kasih. Daarnaast heb ik weer verteld wat ik van plan ben met mijn project. Ik ging nog mee naar het kantoor van Yamaru voor een soort organisatieschema van Yamaru. Ik ging naar huis met een Yamaru-kalender en twee Nederlandse kranten! Ze waren van 10 en 17 februari, dus nieuws was het al niet meer. Maar dat is niet erg, is wel leuk om even een krantje te lezen, vooral over de Olympische Spelen. Morgen moet broeder Han ze al terug hebben, want hij geeft ze weer door aan een vriendin. Aan die vriendin geeft hij morgen trouwens ook mijn paspoort, dat heb ik broeder Han gegeven zodat er een begin gemaakt kan worden met mijn visumverlenging. Op 1 april moet dat ook weer gebeurd zijn… Terug naar huis gegaan, waar ik geappt heb met Dennis. Ik mis hem echt! Zo fijn dat we elkaar toch regelmatig kunnen spreken :)
Toen weer even aan het werk, ik had gisteren een cd met kinderliedjes van Meyti meegekregen. Ik heb de liedjes geluisterd en de nuttige en leuke vertaald. Ik wilde eigenlijk literatuur zoeken, maar internet deed het niet zo goed, dus dat ging veel te sloom. Om 12:45 was het even tijd voor een pauze en heb ik lekker de eerste krant gelezen. Toen de rest van de middag met de liedjes bezig geweest, op een korte koffiepauze na. Neel was zoete nasi aan het maken, ben de naam vergeten. Het was machtig, maar wel lekker. Toen weer verder… Pff, ben je een keer gemotiveerd om keihard aan de slag te gaan en dan lukt het niet! Er waren veel mensen op bezoek, maar ik kon deze keer niet gaan kijken hoor, had veel werk.
Helaas was er vandaag toch nog tijd voor een heimwee-momentje. Gelukkig was dat maar van korte duur, dankzij de lieve berichtjes die ik heb gekregen. Bedankt allemaal!
Ik heb nog eventjes met Frieda geappt. Iedereen is bij Dennis thuis verkouden, het is zonde! Misschien nog wat naweeën van carnaval… Daarna heb ik met pak Leo geoefend. Hij had vandaag al veel gelopen, dus hij mocht lekker op de crosstrainer! Die staat boven op de overloop, maar is niet aangesloten. Achja, je moet toch wat! Na een pauze, mocht pak Leo een mini-hindernisbaantje afleggen dat ik had uitgezet. Maar hij was erg moe, dus dit was ook maar van korte duur.
Beneden heb ik nog wat tv gekeken en een vriend van Erick kwam hem ophalen om naar een feest te gaan of zoiets. Oh, en ik heb afgesproken om morgen om 05:00 te gaan joggen! Verheug me er nu al op (ahum…). Boven nog een blogje geschreven en met Dennis en Kate geappt en toen gaan slapen. Morgen heeeeeeeel vroeg op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 23584

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: