Rustig aan - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

09 Mei 2014 | Indonesië, Woloan Dua

Oef, gymdag bij Sayap Kasih… Ik had er echt geen zin in, mede door het vroege opstaan, haha. Nikki had een goed idee dat dat probleem voor me oploste: rond 08:45 aan komen, in plaats van 08:15, dan kon ik langer blijven liggen en controleren of ze zonder mij ook gym doen. Dus om 08:30 vertrok ik richting Sayap Kasih en tadaaaaaa.. Ze waren geen gym aan het doen. De kinderen zaten buiten met de begeleiders. Eén van de begeleiders speelde gitaar en de rest zong een beetje mee en knuffelden met hun lievelingetjes. De reden dat ze geen gym aan het doen waren? Ze waren moe. Kasihan… Een bekende pastoor is van de week overleden en gisteren was de uitvaart, daar waren ze moe van. BS als je het mij vraagt, maar oké. Ik ben meteen weer terug gegaan naar huis, nadat ik ze had gezegd dat ik pas op vrijdag de 30e terugkom om de gym te evalueren (die ze hopelijk wel doen terwijl ik weg ben). Zucht… Thuis gedoucht en aan de slag! Althans, tot 10:30, want toen viel de stroom uit. Ik heb toen mijn koffer maar ingepakt voor morgen. Ja, morgen ga ik al naar Jakarta! Besef het me nog helemaal niet… Goed, na het pakken verder gewerkt aan Evy’s laptop.
Rond 15:00 deed de stroom het weer. We hebben gelukkig 2 wasjes kunnen draaien vandaag, dus het meeste is klaar om mee te nemen!
Als avondeten hebben we lekker frietjes en kipfingers gebakken. Na het eten gingen we een filmpje kijken. Evy heeft heel veel films bij zich en al vanaf zij er zijn, hebben we het over Disney-films. Vandaag was het eindelijk zover! We hebben Frozen gekeken, dat is echt zo’n leuke film! Zeker een aanrader :)
Na de film buikspierkwartier en gekletst met Dennis, mama en Shel. Toen gaan slapen, morgen wordt denk ik een spannende dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 23513

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: