Mei - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Mei - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Mei

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

01 Mei 2014 | Indonesië, Woloan Dua

Ja, het is echt waar: we leven alweer in mei. Dat betekent dat:
1. Alle vogels een ei leggen
2. Ik over een week al jarig ben
3. Ik over iets meer dan een maand alweer naar huis kom
4. Dat nu al een dubbel gevoel geeft
5. Ik deze maand heel veel verjaardagen ga missen
6. Het bijna tijd is voor mijn vakantie
7. Ik nog te veel moet doen voor school
8. Het nog minder dan 2 weken duurt dat Evy, Nikki en ik kamergenoten zijn
9. Ik weer bijna op het matras moet slapen
10. Ik nu al 3 maanden in Indonesië ben
De maand is niet goed begonnen voor mij. Ik werd namelijk op een uitslaapdag wakker door het gepraat van Evy en Nikki. Gelukkig hadden ze een goede reden om hard te praten, hun vlucht naar Bali is namelijk verlaat. Balen! Vooral aangezien ze daar precies tegelijk met hun familie en vriend (van Evy dan) aan zouden komen. Maar ik zat dus al om 07:00 aan de laptop om te beginnen. Mama had een spellingcontrole gedaan van ons verslag. Papa had geloof ik ook een beetje geholpen. Nog een keer bedankt allebei! Ik heb het document nog een keer bekeken en ben toen ook maar eens gaan ontbijten. Beneden heb ik meteen aan pak Leo gevraagd of wij hier studenten mogen uitnodigen voor mijn verjaardag/ons ‘afscheidsfeest’. Had ik jullie verteld dat Eristo en kak Eyne een feest voor ons drieën wilden geven en ik op het idee kwam om het te combineren met mijn verjaardag? Volgens mij wel en anders weten jullie het nu :) Maar het mag dus! Hij zei alleen al zo snel ja, waarna het gesprek wat hem betreft was afgelopen, dat ik niet echt heb kunnen uitleggen dat het om heel semester 6 gaat (19 studenten). Dus ik vraag het straks of morgen nog maar een keer voor de zekerheid. En ibu vertelde dat vandaag de dag is dat Erick weer weggaat. Ik vind het echt superjammer! Hij gaat eerst naar Jakarta en logeert dan bij zijn broertjes en op 3 mei vertrekt hij weer naar Duitsland. Hij was niet thuis, want hij ging zijn vriendin ophalen. Die zou natuurlijk meegaan om hem uit te zwaaien.
Na het ontbijt ben ik weer aan de slag gegaan, totdat……… (tromgeroffel)……………… De stroom uitviel! Wie had het goed geraden? Dat was al om 10 uur, maar deze keer ben ik niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik heb aan Evy’s laptop verder zitten werken totdat ook haar accu leeg was, haha. Om 11:00 was het tijd om Erick uit te zwaaien. Ik heb hem nogmaals uitgenodigd om vooral op bezoek te komen in Nederland. “We will see,” zei hij. Dat zal dus wel een nee zijn, maargoed: we will see dus! Aangezien alle laptops nu leeg of in gebruik waren, heb ik boven even gepuzzeld en een dutje gedaan tot 13:00. Toen ik net wakker was deed de stroom het weer! Wel 3 uur zonder gezeten helaas. We hebben beneden een bamisoepje gegeten en zijn daarna weer aan de slag gegaan. Ik ben bezig geweest tot 17:30 en toen vond ik het wel weer mooi geweest. Nog een beetje geappt met mama en Dennis. Daarna was het tijd voor het diner. Met groenten deze keer, wat een luxe! Nooit gedacht dat ik groenten zou missen. Jullie zeker ook niet, pa en ma? :)
Na het eten toch nog aan de laptop, maar wel voor iets leuks: het schrijven van blogs. Hoewel ik nu tegen Evy en Nikki aan kan kletsen, blijft het toch een uitlaatklep. Heerlijk een tijdje zitten typen en gekletst met Shel, mama en Dennis. Toen was de eerste dag van mei alweer voorbij!

  • 02 Mei 2014 - 17:06

    Kate:

    Maand mei maakt mij blij! 1. Je komt bijna thuis. 2. Je komt bijna thuis. 3. Je komt bijna thuis. 4. Je komt bijna thuis. 5. Je komt bijna thuis. 6. Je komt bijna thuis. 7. Je komt bijna thuis. 8. Je komt bijna thuis. 9. Je komt bijna thuis. 10. Je komt bijna thuis!!!!

  • 02 Mei 2014 - 21:49

    Mama:

    Ik sluit me aan bij Kate... Verder geen commentaar!!
    Xxx, love U

  • 02 Mei 2014 - 22:02

    Phil:

    Lekker ouderwets dagjes of nachtjes turven!!!
    Je bent zo heel snel bij twee handjes-tien vingertjes en als die op zijn is het zover!!!
    Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23528

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: