Crap - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Crap - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Crap

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

05 Mei 2014 | Indonesië, Woloan Dua

Het is weer maandag, tijd om aan de slag te gaan! Uitgeslapen tot 08:00 en even gekletst met Dennis. Toen gedoucht en ontbeten, dus fris en fruitig en klaar voor de dag!
Ik was goed en wel bezig toen om 10:50 de stroom uitviel. Fijn… Ik heb dus doorgewerkt tot mijn laptop leeg was, ongeveer een kwartier later dus. Daarna met Evy aan de presentatie gaan zitten die we woensdag op Akfis gaan geven. Dat was zo gebeurd! We gaan een deel van ons verslag ook inleveren op Akfis, dus de vertaling naar het Engels heb ik nog even bekeken en hier en daar wat kleine dingetjes aangepast. Nikki heeft mijn pony weer geknipt, wat weer lachmomenten opleverde en toen was het al weer tijd voor de lunch. Evy had het idee al geopperd om vanavond pannenkoeken te eten, maar aangezien de stroom het toch niet deed, hebben we maar pannenkoeken als lunch op. Aangezien het nogal eventjes duurt om ze te bakken. Ik heb ze gebakken, ik zal straks wel een pannenkoek-Masterchef zijn als ik thuis ben, maar hoef dan voorlopig even geen pannenkoeken meer te zien denk ik!
Na de lunch heb ik even gewerkt aan Nikki’s laptop en net toen die ook leeg dreigde te raken, deed de stroom het weer! Het was ondertussen al 15:30, dus toch weer meer dan 4,5 uur zonder stroom gezeten. Bedankt Erick, dat je de stroom hebt vervloekt toen je zei dat we geluk hadden. Haha.
Ik heb een e-mail uit Jakarta ontvangen van Ajie. Hij is de zoon van de neef van oma, als ik het me nog goed herinner. In ieder geval komt hij me zaterdag ophalen van het vliegveld en liet hij me even weten dat alles al gereed was voor mijn komst. Wat lief! Ik heb nog wat praktische vragen gesteld en waarschijnlijk heb ik daar geen internet, behalve in openbare ruimten. Dat wordt afkicken! Maar ik denk dat dit wel minder erg wordt dan in Temboan, haha. Julie kunnen het zien als vakantie, dat doe ik ook :) Dus sorry, maar 2 weken geen verhaaltjes vanaf dit weekend. Misschien zelfs pas weer verhaaltjes als ik al thuis ben! Ik heb namelijk een mail van René met feedback op mijn eigen verslag, van Sayap Kasih, en ik moet heeeeeeeel erg veel gaan aanpassen en alles nog compleet maken. Het is nog steeds een bij elkaar geraapt zootje. Vandaag besefte ik me dus ook dat ik waarschijnlijk een paar dagen van mijn vakantie moet opgeven voor dat @!&*#-verslag. Dat was even een huilmomentje. Ik denk ook niet dat René zich beseft hoeveel werk het project op Akfis daadwerkelijk was. Naar mijn mening was dat al een volledig project! Maargoed… Nu heb ik er vrede mee. Ik moet natuurlijk al lang blij zijn dat ik hier zo lang heb mogen zijn en dat ik überhaupt nog op vakantie kan! Maar ik had wel even een flink baalmoment. Ik ga er gewoon nog flink tegenaan tot ik op vakantie ga! Vanavond buikspierkwartier gedaan, wat aanpassingen in mijn verslag gemaakt en geappt met Dennis. Daarna nog een uur met mama geskyped, dat was fijn mam! Lekker bijgekletst en weer even kunnen uitrazen :) Om 00:30 ben ik het matrasje maar weer op gekropen. Wat een dag.

  • 06 Mei 2014 - 07:41

    Phil:


    Kom op Whitney, nogn even volhouden.Ik wens je allereerst een fijne verjaardag met een leuk vriendenfeest. Dan een verdiende vacantie. Lijkt me leuk om familie van je oma te ontmoeten.
    Je hoeft daar vast niet op een matrasje op de grond te slapen.
    Ik zal je blogs gaan missen, maar dan kom je weer naar huis!!
    Veel liefs van een "gretige"lezer.

  • 06 Mei 2014 - 23:13

    Arno:

    Pancake Masterchef Indonesia! Is dat een nieuwe show en zo ja wanneer wordt die in Nederland uitgezonden? Haha, zou jij nu zeker bij de top horen!

    Andere opties voor zo'n show zijn:
    Bake my pancake
    Pancake bake-off

    Laat John de Mol het maar niet weten want dan gaat hij er mee aan de haal. Deze keer wil ik de royalties!

    Whohaa, LMAOROTF!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 23390

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: