Saaie dag - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Saaie dag - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Saaie dag

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

29 April 2014 | Indonesië, Woloan Dua

Na al die avonturen van de afgelopen dagen, was vandaag een erg saaie dag. Ik had geen zin om mee te gaan naar Sayap Kasih vandaag, ik wilde liever aan het werk. De tijd begint te dringen voor mij, want ik wil oer 1,5 week klaar zijn zodat ik zonder zorgen kan genieten van mijn vakantie op Java en Bali! Er is meer tijd in het verslag van Akfis gaan zitten dan ik dacht, dus mijn eigen verslag is nog niet zover af als ik zou willen… Ik heb in de ochtend nog even gesproken met Roo en Shel, was wel even fijn :)
Ik heb de was gedaan en toen ik die aan het ophangen was, kwamen Evy en Nikki alweer thuis. We hebben lekker een stukje taart gegeten en toen ben ik aan de bak gegaan. We hadden een late lunch, dus ik heb lekker lang achter elkaar aan mijn verslag kunnen zitten.
Na de lunch eventjes gekletst met mama en met Dennis en toen weer aan het werk tot 18:30. Eindelijk een stuk van mijn verslag naar René kunnen mailen! Ik heb al van alles wat, maar het is nog zo’n bij elkaar geraapt zooitje. Moet er echt nog flink aan gaan trekken.
We hebben heerlijk gegeten en daarna alleen nog maar gerelaxed. Moet ook gebeuren! En toen was de dag alweer voorbij. Wel veel kunnen doen vandaag! Selamat tidur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23377

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: