Vliegensvlug! - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu Vliegensvlug! - Reisverslag uit Woloan Dua, Indonesië van Whitney Ong - WaarBenJij.nu

Vliegensvlug!

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

16 April 2014 | Indonesië, Woloan Dua

We zouden om 05:00 gaan wandelen, maar ik had echt slecht geslapen en lag al vanaf 4 uur wakker. Ik heb voor vandaag dus even overgeslagen in de hoop nog wat te kunnen slapen. Mijn kamergenoten zijn wel lekker gaan wandelen en ik heb ze niet meer binnen horen komen. Tot een uur of half 9 heb ik gelukkig nog lekker geslapen. Daarna gaan ontbijten, wat gelezen en toen weer aan het werk.
In de middag hebben we weer pannenkoeken gegeten. Ik ben als ik thuis ben volgens mij heel goed in pannenkoeken bakken, haha. Het stonk beneden wel heel erg en toen we buiten keken, zagen we een varken op de tafel liggen. Ze waren net bezig om hem in stukken te hakken, een smakelijk gezicht. Niet dus, maar interessant is het wel! Ik ging even kijken en toen stond Erick ook in de tuin. Die had ik al een paar dagen niet gezien en was dus ondertussen al naar Bali geweest. Wel gezellig dat er weer iemand is die wel een gesprek durft aan te gaan.
Na de lunch weer verder gegaan met vertalen, maar dat gaat niet snel genoeg naar mijn zin! Nog steeds niet nee… Om 18:45 zijn we maar gaan eten, lekker spaghetti! Ik zei net tegen Evy en Nikki dat het vast wel fijn moest zijn voor pak Leo en ibu Cherly om bijna al hun kinderen thuis te hebben, toen Nikki ineens zei: “Hé, die andere is er ook!” Blijkt dat de andere helft van de tweeling (de jongste 2) ook is gearriveerd! Dus alle kinderen zijn nu thuis en we wonen hier nu met zijn 12en. Hij stelde zich niet voor, keek ons niet aan en werd ook niet aan ons voorgesteld. Voor nu hebben we het maar even gelaten. Ik denk wel dat het contact maken moeilijker voor ze is omdat we nu met 3 bule zijn. Toen ik alleen was, kwam het misschien wat minder imponerend over, haha. Ik weet het niet, maargoed.. Hopelijk kunnen we morgen kennismaken! Ik ben benieuwd hoe Pasen hier gaat verlopen, lijkt me wel leuk om mee te maken!
Na het eten nog even vertaald en eindelijk de studiegids af kunnen krijgen! Weer een last van mijn schouders. Na de verwerking in het verslag hoef ik me dan eindelijk ‘alleen nog maar’ met mijn eigen verslag bezig te houden. Nog lekker muziek geluisterd en mijn Indonesië-boek weer eens doorgelezen. Dat is echt zo leuk! Ik mis jullie allemaal wel hoor, maar nog maar iets meer dan 7 weken. Time flies! Evy en Nikki deden om 21:15 hun pyjama’s al aan en gingen in bed liggen. Dat is voor mij echt veel te vroeg! Ik ben een nachtuil, van wie zou ik dat toch hebben? :)
Ik heb dus nog een beetje geappt en gekletst en besloot om een ticket naar Jakarta te boeken. Is nog best prijzig, maar dat heb ik er wel voor over! Op 10 mei vertrek ik naar Jakarta om de familie te bezoeken en nog wat te zien, haha. Dan is het weer een uur minder tijdsverschil! Tot die tijd nog even flink aan de bak…

Vandaag was Frieda jarig, mijn liefste schoonmoeder, haha. Gefeliciteerd! Fijn dat de bloemetjes veilig zijn aangekomen. Hoop dat jullie nog genoten hebben van jullie verjaardagen :)

  • 17 April 2014 - 23:07

    Frieda:

    Hoi Whitney.
    Zo als je al hebt kunnen lezen zijn jou bloemen voor onze verjaardagen goed aan gekomen.
    Heb ze overgezet in een grotere vaas, staan echt mooi.
    Nogmaals bedankt. Hiervoor.
    Liefs Frieda xxx

  • 18 April 2014 - 07:27

    Phil:

    Hallo Whitney,
    fijn voor je dat de vertaling klaar is. Dat was een hele klus. Nou nog je eigen verslag en dan kun je gaan genieten van een welverdiende vacantie.Ja, intussen zijn de jarigen uit de Vuchtstraat weer thuis.Kun je je indenken, dat ik me nu pas echt oud begin te voelen. Mijn jongste zoon (jouw schoonvader) al 50!!!
    Ik wens je prettige paasdagen! Doen ze daar ook aan eieren zoeken? Dat mogen er wel heel wat zijn dan met zo'n overbevolkt huis!!
    Liefs van Phil xxxx

  • 18 April 2014 - 23:10

    Arno:

    Ja, van wie zou jij nou dat nachtuilgedrag hebben ;-) Let me guess ... het begint met een m en endigt op ary! Wohaaa, LMAOROTF!!!

    Nu jij zo'n motormuis aan het worden bent, nog een nieuwtje. Ik heb gisteren en vandaag op twee verschillende héle dikke Harley's gereden. Alles bij elkaar ongeveer 460 km. Vét!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Als minor van mijn opleiding heb ik gekozen voor het buitenland. Ik ga naar Sulawesi, Indonesië!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 23351

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Indonesia

Landen bezocht: